שאלות ותשובות
חיפוש
-
מהו חיפוש מהיר?
- חיפוש מהיר הינו כלי המאפשר לכן לבצע חיפוש על פי חלק מהפרמטרים שמילאתן בזמן ההרשמה (לדוגמה: גיל, איזור מגורים, מצב משפחתי), על מנת להציג חברות באתר.
-
מהן העדפות החיפוש?
- העדפות החיפוש הינו כלי המאפשר לך להגדיר את מי את מחפשת ברמת הפירוט הגבוהה ביותר .
כאשר תסיימי להגדיר את מי את מחפשת, הגדרות אלה ישמרו ובכל לחיצה על התאמות, תופענה תוצאות בהתאם לחיפוש שהגדרת.
בכל שלב תוכלי לחזור להעדפות החיפוש ולשנות את הגדרותיך..
- העדפות החיפוש הינו כלי המאפשר לך להגדיר את מי את מחפשת ברמת הפירוט הגבוהה ביותר .
-
מהן התאמות באתר?
- ההתאמות הינן תוצאות חיפוש המוצגות על פי הקריטריונים שהגדרת בחיפוש מתקדם.
-
מהו חיפוש מתקדם?
- חיפוש מתקדם הינו כלי המאפשר לך להגדיר את מי את מחפשת ברמת הפירוט הגבוהה ביותר .
כאשר תסיימי להגדיר את מי את מחפשת, הגדרות אלה ישמרו ובכל לחיצה על דף הבית, תופענה תוצאות בהתאם לחיפוש שהגדרת. בכל שלב תוכלי לחזור להעדפות החיפוש ולשנות את הגדרותיך.
- חיפוש מתקדם הינו כלי המאפשר לך להגדיר את מי את מחפשת ברמת הפירוט הגבוהה ביותר .
כללי
-
למי מתאים האתר?
- האתר מתאים לכל אישה המחפשת קשר עם אישה. האתר אינו מיועד עבור גברים וזוגות.
-
האם האתר בתשלום?
- ההרשמה לאתר היא חינם והיא כוללת גלישה חופשית באתר, כתיבה בפורומים, פתיחת בלוגים, צפייה בכרטיסים באתר ועוד. קריאת הודעות שהתקבלו לתיבת ההודעות הינה בתשלום.
-
מדוע כאשר אני מנסה לשוחח עם חברה שנמצאת אונליין, מתקבלת הודעה על אי זמינות?
- ישנם מקרים בהם בנות התחברו מהמחשב או מהאפליקציה לאתר אך הם כבר לא נמצאות ליד המחשב או ששכחו להתנתק מהאפליקציה. במקרים אלו הן תופענה כאונליין למרות שלמעשה אינן.
-
מדוע הכרטיס שלי נראה שונה מכרטיסים אחרים באתר (לא מופיע אצלי סימן צ'אט למשל)?
- היות וכנראה לא תרצי לנהל צ'אט עם עצמך או לשלוח לעצמך הודעה, בכרטיס שלך מופיעות רק אפשרויות שרלוונטיות עבורך כגון עדכון פרטים . שאר החברות באתר רואות את הכרטיס שלך בדיוק באותה צורה כפי שאת רואה את הכרטיסים האחרים באתר.
-
איך אני יכולה לראות איך הכרטיס שלי נראה?
- לחיצה על שמך בראש העמוד תפתח את הפרופיל שלך לצפיה.
ניהול חשבון
-
כיצד מוחקים חשבון?
- לא ניתן למחוק חשבון.
יש להקפיא את החשבון דרך מדור ניהול חשבון.
לאחר תקופה של הקפאה המערכת מסירה אוטומטית את החשבונות הלא פעילים שבאתר.
שימי לב: כל כניסה מחודשת לאתר, מפעילה את החשבון מחדש כך שאם הקפאת את החשבון ואת מעוניינת שהוא ישאר לא פעיל ולבסוף ימחק, הימנעי מכניסה לאתר.
- לא ניתן למחוק חשבון.
-
מדוע התמונות שלי לא מאושרות?
- תמונות לא מאושרות מהסיבות הבאות:
1. תמונות מזוייפות שהורדו מאתרים אחרים.
2. תמונות שאינן של החברה כגון: תמונות נוף, חפצים, בע"ח וכו'.
3. תמונות חשופות, תמונות בבגדים תחתונים ו/או כל תמונה שמשדרת משהו לא הגון שלא מתאים לאתר היכרויות רגיל.
4. תמונות עם ילדים.
- תמונות לא מאושרות מהסיבות הבאות:
-
מדוע מופיעים בכרטיס שלי כפתורי עריכת פרופיל ועריכת תמונות?
- כפתורי עריכת תמונות ופרופיל מופיעים בכרטיס מטעמי נוחות בלבד. ניתן לערוך את הפרטים האישיים בכל שלב, גם דרך ניהול חשבון.
-
העליתי תמונות לכרטיס אך הן עדיין לא מופיעות באתר. מדוע?
- כל תמונה שמעלים לאתר ממתינה לאישור מנהלי האתר.
אנו מאשרים תמונות חדשות במהלך היום, בזמנים: א'-ה' 09:00-16:00.
אם נתקלת בבעיה בהעלאת תמונה לאתר- באפשרותך לשלוח את התמונה ל- [email protected] ואנו נעלה אותה לכרטיסך.
- כל תמונה שמעלים לאתר ממתינה לאישור מנהלי האתר.
-
כיצד מבטלים מנוי מתחדש שנרכש בכרטיס אשראי?
- על מנת לסיים את תקופת המנוי יש לשלוח לנו מייל לצור קשר ובו בקשה להפסקת המנוי לפני מועד החידוש. אם ברצונך לבטל את המנוי לפני תום התקופה, ניתן לעשות זאת על פי מדיניות הביטולים שמופיעה בתקנון האתר.
-
כיצד מבטלים מנוי מתחדש שנרכש דרך iTunes?
- ביטול מנוי שנרכש דרך iTunes (במכשירי אייפון) מתבצע רק דרך הגדרות חשבון ה- iTunes שלכן, לא דרך שידייט.
הנחיות ניתן למצוא בקישור הבא:
https://support.apple.com/he-il/HT202039
- ביטול מנוי שנרכש דרך iTunes (במכשירי אייפון) מתבצע רק דרך הגדרות חשבון ה- iTunes שלכן, לא דרך שידייט.
צ'אט והודעות
-
כיצד אוכל לחסום חברה מלפנות אלי?
- בראש הכרטיס המורחב של כל חברה מופיע כפתור 'חסימה'. לחיצה על כפתור זה תוסיף את החבה לרשימת החסומות שלך ומרגע זה אותה חברה לא תוכל לפנות אלייך בצ'אט ובהודעות.
-
איך ניתן למחוק הודעות מתיבת ההודעות?
- לא ניתן למחוק הודעות מתיבה זו. המערכת מוחקת אוט' הודעות ישנות מ 90 יום.
-
מדוע נעלמה לי נקודה?
- נקודה יכולה להעלם במהלך החודש ולכן חשוב לנצלה מוקדם ככל האפשר. אם פיספסת אותה תאלצי לחכות לחודש הבא או לרכוש מנוי.
-
כיצד ניתן להסיר חברה מרשימת החסומות?
- במדור ניהול חשבון יש להיכנס ל'ניהול חסומות'. בעמוד זה תופיע רשימה של כל החברות שחסמת. כדי להסיר מישהי מהרשימה יש ללחוץ על 'הסירי מהרשימה' שבתחתית הכרטיס שלה.
-
מה ההבדל בין צ'אט להודעות?
- אין הבדל. ההודעות בצ'אט וגם ההודעות ששלחתן נשמרות כולן כשיחות בתיבת ההודעות. צ'אט ניתן לבצע רק עם חברה שנמצאת אונליין.
-
מהן נקודות?
- כל משתמשת שאינה מנויה באתר מקבלת אחת לחודש נקודה המאפשרת לה לקרוא הודעה אחת. הנקודה ניתנת בתחילת החודש. לא ניתן לצבור נקודות.